رویدادها آرشیو خبر ها
چه خبر از یوونتوس ؟

چه خبر از یوونتوس ؟

یوونتوسی ها شب گذشته با نتیجه ی قاطع 3‐1 موفق به شکست تیم سخت کوش سویا شدند و حالا با خیالی راحت به مصاف تیم دینامو زاگرب کرواسی خواهند رفت تا بتوانند به عنوان صدرنشین به دور بعدی بازی ها صعود کنند. در ادامه اخبار کوتاه یووه را دنبال خواهیم کرد.

 

تمرینات:

 

یوونتوس امروز ظهر به وقت محلی از اسپانیا به تورین رسید و بازیکنان امروز بعد از ظهر برای مرور کارهای تاکتیکی در وینوو دور هم جمع شدند. تمرین اصلی یوونتوس فردا برگزار خواهد شد/

 

سیستم بازی:

 

به نظر می رسد الگری در دیدار مقابل جنوا، باز هم از سیستم 3‐5‐2 بهره ببرد و علاقه ای به استفاده از سیستم 4 - 3 - 3 ندارد.

 

دیبالا:

 

در صورتی که تیم پزشکی به دیبالا اجازه ی بازی بدهد، او می تواند در دیدار مقابل جنوا حضور داشته باشد و به نظر می رسد بازگشتی دوباره به میادین خواهد داشت. رسانه های ایتالیایی شانس دیبالا را برای شرکت در این بازی زیاد می دانند.

 

ترانسفر:

 

منابع خبری گزارش کردند که یوونتوس برای خرید یک هافبک در ژانویه آماده می باشد و به زودی مراحل خرید او به پایان خواهد رسید. البته مدیر یووه در تلاش است تا دو بازیکن جدید به ترکیب تیمش اضافه کند ولی این موضوع در شرایطی رخ خواهد داد که هرنانس با رقمی قابل توجه به فروش برسد.

 

مارکیزیو:

 

از پیروزی در چنین مسابقه ای بسیار خوشحال هستیم و این نتیجه در شرایطی سخت برای ما به دست آمد.

 

داور:

 

روزنامه های معتبر اروپایی بعد از پایان دیدار تیم های یوونتوس ― سویا، نمره ی قبولی به داور این دیدار دادند تا به شایعات در مورد قضاوت غلط و جنجالی وی پایان دهند و جای اعتراض برای اسپانیایی ها باقی نگذارند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: